loading...

سئو و بهینه سازی وبسایت

سئو و بهینه سازی وبسایت

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 24 شنبه 08 بهمن 1401 نظرات (0)

خرید رپورتاژ دانشگاهی (edu)


 
سایت دانشگاه سایتی با دامنه .edu (آموزش) یا +edu است. (مثال: edu.co یک بخش از دانشگاه کلمبیا است). افزودن یک مقاله دانشگاهی برجسته یک کار پیچیده است، بنابراین امکان اسپم کردن چنین سایت هایی وجود ندارد. البته اعتماد موسسه آموزشی یا دولت را نمی توان به راحتی شکست. به همین دلیل است که اعتبار گزارش رهبری و دولت همچنان پابرجاست و خرید بک لینک های لید و دولت همچنان ارزشمند است و ارزش آن همیشه پایدار خواهد بود. خرید اخبار رسمی 
 
مانند .edu، سایت های دولتی نیز سایت هایی با دامنه .gov (دولت) یا gov + کشور هستند. قابلیت اطمینان این سایت ها مانند سرب بسیار بالاست و قدرت زیادی را به همراه دارد. افزودن مقاله به این گونه سایت ها نیز نیاز به دسترسی ویژه دارد و پیچیدگی آن بیشتر از سایت های لید است. سایت های رسمی معمولا از امنیت بالایی برخوردار هستند، بنابراین احتمال ارسال هرزنامه ناچیز است. و به همین دلیل است که گوگل به محتوای کامل این سایت ها اعتماد می کند، به همین دلیل خرید یک مقاله رسمی و گرفتن لینک از آن اهمیت سایت شما را نشان می دهد و گوگل سایت شما را مهم و تاثیرگذار می داند. سایت انجام خواهد داد.

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 20 یکشنبه 14 شهریور 1400 نظرات (0)

محتوا چیست ؟

همانطور که گفتم ، قبل از اینکه به بحث شیرین تولید محتوا بپردازیم ابتدا باید خود محتوا را بشناسیم . تولید محتوا برای طراحی سایت در شیراز بسیار شیرین و راحت است .

ما بار ها در طی روز با محتوا سر و کار داریم ؛ کلیپ خنده داری که دوست تان برای تان می فرستد، تصاویری که در اینستاگرام لایک می کنید، دوره آموزش طراحی سایت که نگاه می کنید و ….

محتوا بخش جدا نشدنی از دنیای دیجیتال است ، پس هرچه در این دنیا می بینید ، می شنوید و می خوانید یک محتوا به حساب می آید .

محتوا یعنی اطلاعات مفید و ارزشمندی که در اختیار کاربر قرار می گیرد ، اگر پیش خود تان می گویید که چرا باید محتوا تولید کنیم و این اطلاعات ارزشمند را به رایگان در اختیار مخاطب قرار دهیم باید بگویم که همین محتوا در نهایت باعث فروش شما می شود .

تولید محتوا چیست ؟

تولید محتوا یعنی رساندن یک پیام به افراد از طریق کانال های اجتماعی ، حال می خواهد آن پیام به صورت متنی باشد (مثل همین مقاله ای که دارید می خوانید) ، ویدیویی باشد (مانند دوره طراحی سایت در شیراز) ، صوتی باشد(گوش کردن پادکست) و یا تصویری باشد (لایک کردن تصاویر در اینستاگرام).

امروزه هر کسب و کاری برای اینکه در اینترنت بفروشد نیاز دارد محتوا تولید کند ، با محتوا مخاطب جذب می شود، علاقه مند می شود و در نهایت می خرد.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، قسمت وبلاگ سایت تان بهترین مکان برای تولید کردن محتوای شماست ، محتوا بر روی سئو سایت شما تاثیر می گذارد و باعث جذب مخاطب می شود .

چگونه تولید محتوا کنیم ؟

تولید کردن محتوا کار سختی نیست ، کافیست درباره یک نیاز و یا دغدغه ی مخاطب تان صحبت کنید .

به طور مثال شما فروشگاه مبل دارید و متوجه می شوید که مخاطب هدف تان به این سوال بر میخورد که مبل راحتی بهتر است یا کلاسیک؟ شما در این باره یک محتوا تولید می کنید .

اما برای اینکه محتوای شما یک محتوای اصولی و ارزشمند باشد ، شما باید به 5 سوال زیر پاسخ دهید و بر اساس این پاسخ ها محتوای تان را بسیازید :

1 – در این محتوا چه پیام ارزشمندی را به مخاطب خود منتقل کنید؟ چه اطلاعات مفیدی؟

2 – قصد تان از منتقل کردن این اطلاعات مفید به کاربر چیست؟ می خواهید کاربر بعد از مشاهده محتوای شما چه کاری انجام دهد؟

3 – این محتوا را برای چه افرادی تولید می کنید؟ مخاطب هدف شما کیست؟

4 – این محتوا را از چه کانالی به دست مخاطب هدف تان می رسانید؟ سایت ، شبکه های اجتماعی یا …؟

5 – فرم محتوای شما چیست؟ صوتی ، تصویری یا … ؟

در ادامه هر کدام از این بخش ها را توضیح میدهیم تا بتوانید یک برنامه محتوایی خوب طراحی کنید .

محتوای تان حاوی چه پیامی است

فارغ از اینکه از تولید محتوا چه هدفی دارید ، چه بخواهید بفروشید چه برند خودتان را در ذهن مخاطب ماندگار کنید ، شما نیاز به دادن اطلاعات ارزشمند به کاربر تان دارید .

بر می گردیم به تعریف تولید محتوا یعنی رساندن یک پیام به مخاطب هدف ؛ حال این پیام تان چه چیزی است؟ آیا به درد کاربر می خورد؟

امروزه دور تا دور ما را تبلیغات محاصره کرده اند و اگر خریدار محتوای تبلیغاتی بخواهد ، کافیست فقط اطرافش را نگاه کند ، همچنین محتوای تبلیغاتی برای کاربر هیچ جذابیتی ندارد .

پس اگر می خواهید مخاطب جذب کنید و یا او را به خریدار تبدیل کنید ، نیاز به یک محتوایی دارید که پیامی ارزشمند برای مخاطب داشته باشد نه صرفا یک محتوای تبلیغاتی .

هدف از تولید محتوا

محتوای با کیفیت و ارزشمند شما اگر بدون هدف به مخاطب تان برسد ، هیچ سودی برای شما نخواهد داشت .

تصور کنید که شما فروشگاه اینترنتی کفش دارید و در رابطه با کفش های مجلسی یک محتوای عالی تولید می کنید ، مخاطب تان از محتوای شما را می خواند و از وب سایت شما خارج می شود.

آیا هدف شما از تولید محتوا این بود؟ قطعا خیر ؛ شما باید کاربر را تشویق به خرید کنید یا از او اطلاعات تماس بگیرید و بازاریابی کنید و یا از او بخواهید که به محصولات شما نگاهی بیاندازد .

پس همیشه محتوای تان را برای یک هدف خاص و مشخص تولید کنید.

مخاطب هدف

محتوای شما نمی تواند برای همه مناسب باشد و نیاز همه را برطرف کند ، نه می توانید همچین محتوایی تولید کنید و نه اصلا تولید کردن این محتوا کار درستی است .

شما باید یک دسته از مخاطبین را در نظر بگیرید ، ببینید چه ویژگی هایی دارند ویژگی هایی از جمله: جنسیت ، سن ، علایق و …

سپس نیاز های آنها را بیابید و سعی کنید پیام اصلی محتوای تان همان چیزی باشد که کاربر دنبال اش است و نیاز اش را برطرف می کند .

کانال توزیع محتوا

این مورد ارتباط مستقیمی با مورد قبلی دارد ، وقتی شما مخاطب هدف خود را بشناسید ، می دانید که او در چه جایی بیشتر حضور دارد .

اگر به مسئله ای بر بخورد ، برای رفع مشکل اش در گوگل جستجو می کند؟ آیا بیشتر وقتش را در اینستاگرام می گذارند یا یوتیوب و یا ….؟

زمانی که بدانید مخاطب تان در چه کانالی بیشتر حضور دارد ، محتوای تان را نیز متناسب با همان کانال تولید و در آن توزیع می کنید .

فرم محتوا چگونه باشد

همانطور که در این مقاله گفتیم ، هر محتوا می تواند به 4 فرم تولید شود : صوتی ، تصویری ، ویدیویی و متنی .

زمانی که کانال توزیع را مشخص کردید به احتمال زیاد فرم محتوای شما نیز مشخص می شود .

مثلا اگر می خواهید در یوتیوب محتوای تان را قرار دهید ، قاعدتا باید ویدیویی باشد .

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 25 شنبه 26 تیر 1400 نظرات (0)

اموزش طراحی سایت در شیراز یکی از پرطرفدار ترین کلاسی ها در حوزه وب میباشد .

اکنون با درخواست متعدد و زیاد کاربران و صاحبان کسب و کار ها ما بر آن شدیم که با توجه به شرایط کنونی بار دیگر یک دوره جامع آموزشی طراحی سایت و سئو را با همکاری متخصصان بزرگ شیراز برگزار کنیم.

 

مباحث کلی دوره اموزش طراحی وب سایت در شیراز

تعیین هدف و استراتژی مدیریت وب سایت

چگونه سایت را به درامد برسانیم ؟

چگونه از طریق طراحی سایت برای دیگران کسب درامد کنیم ؟

آشنایی با زیرساخت ها (دامین،هاست،دیتابیس،سی پنل و…)

نصب وردپرس و تنظیمات اولیه

مدیریت دسته ها، نوشته ها و برگه ها

نصب و مدیریت پوسته ها و ابزارک ها

ساخت فرم های مختلف و ایجاد فرم تماس

ایجاد و مدیریت گالری تصاویر و فیلم

نصب و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

و..

 

چرا باید در دوره اموزش طراحی سایت شرکت کنیم ؟

یادگیری طراحی وب سایت در دنیای امروز به یکی از پرطرفدار ترین مشاغل در دنیا تبدیل شده است. چرا که داشتن یک وب سایت قدرتمند با ظاهری حرفه ای برای هر کسی که به دنبال یک کسب و کار جدید است، ضروری و لازم است.

شما به عنوان یک کسب و کار جدید می توانید برند خود را بسازید و با یک سایت یا وبلاگ خود را معرفی کنید. به عنوان یک صاحب کسب و کار ، اگر می خواهید رقابت خود را ادامه دهید و از سایر رقبا متمایز شوید،داشتن یک سایت حرفه ایی و مدرن بسیار اهمیت دارد.

بسیار ، افزاد و جوانانی هستند که به دنبال یک شغل و کسب وکار اینترنتی هستند. طراحی سایت یکی از مشاغل اینترنتی است که دارای درامد بسیار زیادی است . فقط کافی است تا با شرکت در دوره ها یک متخصص شوید. و راه روش کسب درامد از طراحی سایت را بلد شوید.

 

منظور از سئو (seo) سایت چیست ؟

کلمه سئو مخفف Search Engine Optimization میباشد. به طور کلی سئو سایت به مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها و تکنیک‌ها گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رتبه سایت خود را در موتورهای جست‌وجو (مثل گوگل) بالاتر ببرید.

 

در دوره جامع  اموزش سئو در شیراز چه چیزهایی را یاد میگیریم ؟

-1 تعاریف اولیه سئو و اصطلاحات لازم

2- تحقیق کلمات کلیدی (معرفی ابزارها)

3- سئو داخلی سایت (on page seo)

4- لینک سازی داخلی

5- تولید محتوای حرفه ایی

6- بازاریابی محتوایی

7- معرفی ابزارهای گوگل (سرچ کنسول -گوگل انالیتیکس و..)

8- آنالیز رقبا

9- لینک سازی خارجی (Off page Seo)

10- آزمون نهایی

 

 

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 95 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

سلام دوستان . همان طور که می دانید گرفتن بک لینک های باکیفیت ، می تواند تاثیر بسیار مثبتی در رشد سایت شما در گوگل، داشته باشد و برای این کار ، روشهای مختلفی وجود دارد که برخی از این روشها رایگان و برخی نیز پولی می باشند. در این پست قصد دارم تا درمورد یکی از روشهای رایگان ولی ارزشمند به نام پست مهمان ، صحبت کنم و در مورد شرایط و مزایای ثبت پست مهمان در سایت ها را ارائه دهم.

پست مهمان به زبان ساده یعنی اینکه شما بتونید تو یه سایتی مطلب بنویسید. حالا این مطلب می تونه پست آموزشی یا معرفی محصول یا خدمات تون و یا اینکه معرفی سایت تون باشه . بعضی سایت ها هستند که به کاربران شون این اجازه رو میدن که مطالب شونو ارسال کنند تا در اون سایت نمایش داده یشه . حالا شاید از خودتون بپرسید این کار چه سودی برای سایت و نویسنده مهمان داره که در قسمت بعدی در این مورد صحبت میکنم .

مزایای پست مهمان برای سایت و نویسنده مهمان چیست ؟

این کار دارای مزایای زیادی برای نویسنده و هم برای سایتی که این امکان رو ارادئه میده داره که در ادامه مهمترین اونها رو برای هر یک مورد بررسی قرار میدم . مزایایی که این کار برای سایت داره :

  • اولین مزیتش اینه که بصورت رایگان ، مطلب آپلود میشه و نیازی به پرداخت هزینه نویسنده و … نیست
  • دومین مزیتش اینه که تو موضوعات مختلف مقاله میذارن و تو گوگل ، میتونه ورودی های بیشتری داشته باشه
  • مزیت سوم اینه که ترافیک و بازدید سایت افزایش پیدا میکنه وکاربران بیشتری به سایت هدایت میشن .
  • و در نهایت اینکه اعتبار سایت نزد گوگل افزایش پیدا میکنه

مزایای پست مهمان برای نویسنده :

مزایای این کار برای نویسنده زیاده و بستگی داره که نویسنده با چه هدفی این کارو انجام بده که در حالت کلی چند تا از مهم ترین مزایای نوشتن پست مهمان رو نام می بریم .

  • برندینگ
  • لینک سازی
  • افزایش فروش
  • افزایش بازدید
  • افزایش اعتبار سایت

اهمیت پست مهمان در سئو چیست؟

اولین سؤالی که برای شما مطرح می‌شود این است که نقش پست مهمان در سئو سایت چیست.

ـ Guest Post در صورتی که بر اساس اصول سئو و رعایت پرسونای مخاطب نوشته شود، هم برای سایت پذیرنده و هم برای سئو سایت شما، مثمر ثمر است. چرا که اگر محتوای شما کیفیت بالایی داشته باشد، به راحتی توسط وبلاگ‌هایی که ترافیک بالایی داشته و زمینه کاریشان تا اندازه ای شبیه به شماست، پذیرفته می‌شود.

در این پست، شما می‌توانید لینک سایت خود را قرار داده و ترافیک سایت‌های پست مهمان را به سمت سایت خود هدایت کنید. با انجام این کار، نه تنها به بهبود سئو خارجی سایت کمک کرده‌اید، بلکه منجر به افزایش آگاهی از برندتان شده‌اید.

مزایای Guest Post چیست؟

پست مهمان یکی از مهمترین مواردی است که در تدوین استراتژی محتوا، نباید از آن غافل شد. هدف اصلی از نگارش این نوع محتوا و انتشار آن در سایت‌های مرتبط با موضوع سایت شما، معرفی برند و دست یافتن به مخاطبان جدید است.

برقراری ارتباط مؤثر با بلاگرهای حوزه کاری خودتان

بلاگرها، برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خود، نیاز به محتوایی دارند که به نیاز آنها پاسخ داده و به نرخ تعامل آنها کمک کند؛ بنابراین اگر شما می‌خواهید با بلاگرهای معتبر حوزه کاری خودتان در ارتباط باشید، باید محتوایی کاربرپسند آماده کرده و از آنها بخواهید که در وب سایت خود قرار دهند.

ارتباط با بلاگرها مزایای زیر را به همراه دارد:

  • بلاگرها در رسانه‌های اجتماعی، فعالیت زیادی داشته و تأثیر زیادی روی نظر مخاطبان خود دارند.
  • تعداد افرادی که روزانه به وبلاگها مراجعه می‌کنند، خیلی بیشتر از یک سایت است؛ بنابراین با داشتن یک پست مفید در یک وبلاگ مطرح، شانس شما برای دیده شدن توسط هزاران نفر، بیشتر می‌شود.

معرفی سایت های پست مهمان

اگر شما هم سایت خوبی برای ارسال Guest Post می‌شناسید، در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید تا به این لیست اضافه کنیم.

اما فراتر از پست مهمان را تجربه کنید ( 100% رایگان)

با یک حساب کاربری می توانید تمام امکانات را در یک وب سایت داشته باشید .

  • صفحه کامل معرفی کسب و کار
  • صفحه برگزاری رویداد
  • صفحه آگهی فرصت های شغلی
  • صفحه فروش محصول
سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 59 جمعه 03 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

سلام بر شما دوستان عزیز. امیدوارم که حالتون خوب باشه . امروز امدیم که چند شرکت یا گروه سئو کار خوب که در شیراز فعالیت دارند را خدمت شما معرفی کنیم و کمی راجب انها بحث و گفتوگو کنیم . لطفا تا انتهای این پست با ما همراه باشید . قول میدم مفید باشه😍

خب همانطوری که میدونید سئو یک امر واجب و مهم برای کسب و کار های اینترنتی است که سایت دارند. در واقع هدف از سئو سایت جذب کاربر و بازدید و در نهایت مشتری برای فروش خدمات یا کالا به انها است . حالا این مشتری ها و بازدید کننده ها چجوری وارد سایت ما میشن ؟؟؟ از کجا باید بشن؟؟ 

یکی از بهترین راه کار های اون سئو و بهینه سازی وب سایتمون برای موتور های جستوجو همانند گوگل هست . یعنی میایم یه سری کارهایی را انجام میدیم که سایت ما در کلمات کلیدی مد نظر به رتبه های نخست گوگل بیاید. خب حالا فرض کنید مثلا سایتتون در عبارت کلیدی ( خرید کتاب ) در صفحه و رتبه نخست گوگل هست ؟؟؟  در روز چقدر بازدید کننده یا مشتری خواهید داشت ؟ ... خب مسلم زیااااااااااااد 

جهت شرکت در دوره اموزش سئو در شیراز میتوانید از سایت های زیر استفاده کنید :

اموزش سئو در شیراز

https://royalsite.ir/website-seo-in-shiraz/

  

.

خب یکی دیگر از سایت های اموزش سئو سایت فرین اکادمی است . که میتونید از دوره هایش استفاده کنید . گرچه یه کم گرونه !!!!

اگر بخوام یه سایت خوب دیگه را معرفی کنم برای سئو سایت سئوکار را معرفی میکنم که خودشون رتبه یک هستن.

در دوره اموزش سئو در شیراز چه چیزهایی را یاد میگیریم ؟

در تمامی دوره های سئو سایت شما دو بخش سئو یعنی سئو خارحی و داخلی سایت را بطور کامل فرا خواهید گرفت . سئو داخلی اون کار هایی هست که در درون سایت خودمون انجام میدیم و سئو خارجی ان دسته از فعالیت هایی است که در خارج از سایت خودمان برای بهبود رتبه سایتمون انجام میدیم .

نحوه برگزاری دوره جامع سئو

بطور کلی دوره اموزش جامع سئو در شیراز به سه طریق انحام میگردد.

1- اموزش سئو بصورت حضوری در شیراز

2-اموزش سئو بصورت انلاین

3- اموزش سئو از طریق پکیج ( فیلم های اموزشی )

پشتیبانی دوره ها به چه شکل است ؟

افردای که در هر کدام یک از این دور ها شرکت کنند. از  پشتیبانی 6 ماهه این دوره بهره مند میگردند.

1- از طریق تیکت

2- از طریق تلگرام

3- از طریق واتساپ 

هزینه دوره های سئو

سایت های مختلف  دوره های سئو را با قیمت و هزینه های مختلفی برگزار میکنند. پیشنهاد میکنم قبل از انتخاب چندین سایت را بررسی و با هم مقایسه کنید ابتدا تا از اشتباه در امان باشید. قیمت معقول برای یک دوره سئو بین 2 تا 4 میلیون تومان میباشد .

ایا با این دوره ها من یک  متخصص سئو  میشوم ؟

قطعا خیلی زود است که بخواهید  حرف از تخصص بزنید . اما من به شما قول میدهیم  که با شرکت در این دوره ها و کسب تجربه کافی و ازمون خطا کردن موارد سئو بزودی میتوانید شما هم یک متخصص سئو شوید . سئو  انقدرها هم که فکر میکنید سخت نیست

در پایان از اینکه وقت گران بهای خود را به ما اختصاص دادید سپاس گزارم

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 23 چهارشنبه 01 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

سئو خارجی چیست؟ (off page seo )

سلام عزیزان . هر اقدامی که خارج از سایت خود برای بهینه سازی سایت یا بهبود رتبه سایت انجام می دهیم سئو خارجی گفته می شود.

یکی از تکنیک های سئو خارجی که برای وب سایت خود انجام میدهیم لینک سازی است. این لینک سازی می تواند توسط ما یا دیگران که به سایت ما اعتماد کرده و در مطالب خود به ما لینک داده اند انجام شود.

سئو خارجی

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 20 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

رپورتاژ چیست؟

سلام . رپورتاژ نوعی از تبلیغ هست ، برای برند سازی و معرفی خدمات و محصولات خود، که می‌تونه در قالب یک تصویر، شامل خدمات و کلمات کلیدی و یا می‌تواند بصورت یک متن خبری در سایت‌های خبری انتشار داده شوند.

رپورتاژ

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 15 چهارشنبه 25 فروردین 1400 نظرات (0)

بک لینک (BackLink) چیست؟

جایگاه یک لینک در مجموعه تکنیک های لینکسازی در سئو قرار می گیرد. بک لینک در واقع لینک سازی و پیوند دادن یک وب سایت به وب سایتی دیگر است. یکی از عواملی که موتورهای جستجو‌ی گوگل، جهتِ محاسبه رتبه‌بندی وب‌سایت ها از آن بهره‌می‌برند، همین “بک لینک‌ها” هستند.

موتورهای جستجو برای محاسبه رتبه بندی از عوامل متعددی برای نمایش نتایج جستجو استفاده می‌کنند. کسی از میزان تاثیر بک لینک‌ها در موتورهای جستجو، به صورت دقیق خبر ندارد، با این حال آنچه که با اطمینان می‌توانند گفت این است که آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.
بک لینک، همچنین لینک‌های ورودی یا لینک‌های مرزی نیز نامیده می‌شود و زمانی ایجاد خواهند شد که یک لینک به لینک دیگری پیوند داده شود.

backlink چیست

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 15 سه شنبه 24 فروردین 1400 نظرات (0)

واقعیت این است که ۹۰ درصد کاربران در صفحات مجازی، هرگز بیشتر از صفحه اول گوگل را جستجو نمی‌کنند. یعنی اگر سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل دیده شد، یک گام سئو ای جلوتر از رقیبان خود خواهید بود ولی اگر در صفحه اول گوگل دیده نشدید، نیاز شما به سئو بیش از پیش درک خواهد شد. خودتان بر اساس تجربه شخصی بگویید که تا به حال چند بار پیش آمده است که برای مطالعه مطلبی که جستجو کرده اید به صفحه دوم گوگل بروید؟ طبق تجربه شخصی، می‌توانیم بگوییم که در موارد انگشت شمار، که اطلاعات درباره موضوعی بسیار محدود بوده است به امید اینکه نتیجه بهتری به دست آوریم به صفحه دوم گوگل مراجعه می کنیم.

مراحل انجام سئو سایت

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 16 دوشنبه 23 فروردین 1400 نظرات (0)

یادم هست 3- 4 سال پیش که می‌خواستم تخصص SEO را یاد بگیرم، همیشه از چیزی به اسم سئو تکنیکال ترس داشتم. راستش را بخواهید آن روزها فکر می‌کردم برای یادگیری تکنیکال سئو نیاز به یادگیری برنامه نویسی دارم و همینطور تصور می‌کردم مسیر آموزش آن خیلی طولانی و سخت است.

اما بعد از مدتی که به مرور وارد دنیای بهینه‌سازی سایت شدم، فهمیدم اصلاً سئو تکنیکال آن چیزی که تصور می‌کردم نیست و الکی برای خودم بزرگش کرده بودم. با توجه به اینکه می‌دانم این تصورات اشتباه گذشته من را خیلی از افراد دیگر از جمله شما دوستان هم دارید، می‌خواهم به کمک این مقاله تمامی آن‌ها را از ذهنتان پاک کنم. در این مقاله به ساده‌ترین شکل ممکن با سئو technical آشنا می‌شوید و جزء به جزئش را یاد می‌گیرید.

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 18 دوشنبه 16 فروردین 1400 نظرات (0)

سلام دوستان . بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو موضوعی است که این روزها در حوزه بازاریابی دیجیتال مطرح می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به تازگی با بازاریابی موتورهای جستجو آشنا شده‌اند با این سوال روبرو می‌شوند  آیا سئو یک نیاز و ابزار جدید برای بازاریابی است یا هزینه‌ای برای تشخیص میزان بازگشت سرمایه؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دو!

در حقیقت، سئو برای بازاریابی و تجارت امروز یک نیاز همیشگی محسوب می‌شود. در عصر تکنولوژی مشتریان کمتر از دفترچه تلفن، دایره المعارف و کتاب و روزنامه استفاده می‌کنند. آنها با استفاده از گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر و تبلت آنچه نیاز دارند را می‌یابند. در مقابل هر کسب و کاری که از یک وب‌سایت برای معرفی خدمات خود استفاده می کند نیاز دارد تا به خوبی دیده شود و توجه و اعتماد مشتریان را جلب کنند؛ اما در این راه تا چه حد موفق است؟

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 14 یکشنبه 15 فروردین 1400 نظرات (0)

سئو کلاه سیاه :

سئو کلاه سیاهاصطلاح سئو کلاه سیاه برای معرفی تکنیک هایی استفاده میشود که هدف آنها فریب ربات های گوگل و کسب جایگاه در سریع ترین زمان ممکن است. بسیاری از این تکنیک ها در گذشته تاثیر و نقش مهمی در کسب جایگاه یک سایت داشته اند ولی گوگل رفته رفته آنها را شناسایی کرده و روش هایی برای جلوگیری از تاثیر هرکدام یافته است.

هدف ما در این بخش آموزش تکنیک های سئو کلاه سیاه به شما نیست! بلکه قصد داریم با روش هایی که به ظاهر بر سئو سایت تاثیر مثبت دارند ولی در عمل موجب جریمه سایت شما میشوند آشنا شوید.

 


سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 16 دوشنبه 02 فروردین 1400 نظرات (0)

آیا میخواهید بدون نگرانی از پنالتی شدن در کلمات کلیدی پر رقابت، رتبه کسب کنید؟ پس وقت آنست که به فکر سئو کلاه سفید باشید.

 

اما قبل از اینکه شروع به سئو کلاه سفید کنید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا صرف با سئو کلاه سفید می توان با وب سایت های آلوده به سئو کلاه سیاه رقابت کرد؟ آری، شما می توانید. حداقل در اغلب کسب و کارها این هدف دست یافتنیست.

در این مقاله به معرفی تکنیک های سئو کلاه سفید می پردازیم. اما در ابتدا قصد داریم که سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را تعریف کرده و تفاوت بین آنها را شرح دهیم.

 مقایسه سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

هدف کلی هر نوع سئو افزایش رتبه وب سایت در نتایج موتورهای جستجوست. سئو در حالت کلی به دو نوع مجزای کلاه سفید و کلاه سیاه تقسیم بندی می شود. اما تفاوت بین این دو در چیست؟

سئو و بهینه سازی وبسایت بازدید : 17 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:

سئو (بهينه‌سازي موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است. موتور‌هاي جستجو با تغيير مداوم الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي خود غير قابل پيش‌بيني هستند؛ بنابراين وظيفه مهندسين سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در اين زمينه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت یکی از فعالیت هایی است که توسط سئوکار انجام می شود.

الگوريتم رتبه‌بندي گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. از اين رو مهندسين سئو مي‌بايست مهم‌ترين اين معيار‌ها را جهت پياده‌سازي موفق سئو بدانند.

 

اهمیت سئو در چیست

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

 

 

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 1,133